POGOJI POSLOVANJA
S spletno trgovino upravlja podjetje AVTOTRADE, d.o.o., Vrhnika, matična številka: 5337003000, davčna številka: SI 36051152, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo poslovni odnos med avtosola-avtotrade in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Med zaključkom nakupa na naši spletni strani, zbiramo vaše podatke.
Kaj zbiramo in shranjujemo
Med obiskom naše strani, sledimo:
- Izdelki, ki ste si jih ogledali: to bomo uporabili, da vam npr. prikažemo izdelke, ki ste si jih nedavno ogledali
- Lokacija, naslov IP in vrsta brskalnika: uporabili jih bomo za predvidevanje davka in dostave
- Naslov dostave: vprašali vas bomo, da vnesete naslov, da lahko npr. predvidimo dostavo preden oddate naročilo in vam nato pošljemo ponudbo!
PIškotke uporabljamo tudi za sledenje vsebine košarice med brskanjem po naši spletni strani.
Ko kupujete pri nas, vas bomo prosili, da podate informacije, vključno z imenom, naslovom plačnika, naslovom za dostavo, e-pošto, tel. št., kreditno kartico/podrobnosti plačila in izbirne informacije računa, kot na primer up. ime in geslo. Podatke bomo uporabili za naslednje namene:
- Pošljanje informacij o vašem računu in naročilih.
- Odziv na prošnje, vključno z vračili in pritožbami.
- Procesiranje plačila in preprečevanja zlorab.
- Ustvarjanje računa za uporabo naše trgovine.
- Upoštevanje vseh zakonskih obveznosti, ki jih imamo, kot je izračun davkov.
- Izboljšanje ponudbe naše trgovine.
- Pošiljanje marketinških sporočil, če se odločite za njihovo prejemanje
Če ustvarite račun, bomo shranili vaše ime, naslov, e-poštni naslov in telefonsko številko, ki se bodo uporabljali za izpolnitev blagajne za prihodnja naročila.
Podatke o vas običajno hranimo tako dolgo, dokler jih potrebujemo za namene, za katere jih zbiramo in uporabljamo, in zakonsko ni zavezan, da jih še naprej hranimo. Podatke o naročilu bomo na primer hranili 1 leto za davčne in računovodske namene. To vključuje vaše ime, e-poštni naslov ter naslov za izstavitev računa in dostavo.
Shanili bomo tudi komentarje in mnenja, če se jih odločite pustiti.
Kdo v naši ekipi ima dostop
Člani naše ekipe imajo dostop do informacij, ki nam jih posredujete. Na primer, tako skrbniki kot vodje trgovin lahko dostopajo do:
- Informacije o naročilu, na primer kaj je bilo kupljeno, kdaj je bilo kupljeno in kam naj se pošlje,
- Podatki o stranki, kot so vaše ime, e-poštni naslov ter podatki za obračun in pošiljanje.
Člani osebja imajo dostop do teh informacij za pomoč pri naročanjih, vračilu in podpori kupcem.
Kaj delimo z ostalimi
Delimo informacije s tretjimi osebami, ki nam pomagajo pri naročanju in storitvami za vas.
Plačila
Sprejemamo plačila preko PayPal-a. Med obdelavo plačil bodo nekateri vaši podatki poslani storitvi PayPal. Sem spadajo podatki, ki so zahtevani za obdelavo plačila ali podporo plačilom (skupen znesek, podatki o plačniku).
Oglejte si PayPal Pravilnik o zasebnosti za več podrobnosti.
Cene in akcijske ponudbe
Vse cene, navedene na spletni strani in spletni trgovini, so izražene v evrih in vsebujejo DDV. Izdani račun lahko poleg cene izdelka vsebuje tudi stroške pošiljanja v višini, navedeni v končnem izračunu. Akcijske ponudbe so lahko mesečne, tedenske ali dnevne. Oblikujejo se na podlagi povpraševanja in razpoložljivih zalog.
Cene veljajo od 1.8.2022 do preklica oziroma sprememb.
Odstop od pogodbe in vračilo blaga
Pravico do odstopa od pogodbe urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (natančneje 43.č člen in 43.d člen). V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate na naslov anja@zavarovati.si